Kundservice -
bostäder
Här hittar du som hyresgäst i våra bostäder svar på de vanligaste frågorna vi får. Självklart går det också bra att kontakta oss om du har frågor!
Om du vill anmäla ett fel i din bostad eller göra en serviceanmälan önskar vi att du i första hand använder dig av vår boendeapp AVY. Information om nedladdning av appen hittar du här
Som hyresgäst i våra bostäder går det dock fortfarande att använda vårt ärendeformulär som du hittar här
Vid akuta ärenden: 0321-278 40
Måndag-torsdag kl. 08.00 - 16.00
Fredag kl. 08.00 - 15.00
Telefontid övriga frågor vardagar: 10.00 - 12.00
Vid akuta problem, kvällar och helger (som ej kan vänta tills nästa dag eller tills helgen är över) finns möjligheten att ringa till Securitas Larmtjänst på telefon 010-470 51 05
Kundservice - lokaler
Om du vill anmäla ett fel eller göra en serviceanmälan ska du använda vårt ärendeformulär som du hittar här
Vid akuta ärenden: 0321-278 40
Måndag-torsdag kl. 08.00 - 16.00
Fredag kl. 08.00 - 15.00
Telefontid övriga frågor vardagar: 10.00 - 12.00
Vid akuta problem, kvällar och helger (som ej kan vänta tills nästa dag eller tills helgen är över) finns möjligheten att ringa till Securitas Larmtjänst på telefon 010-470 51 05